وبلاگ رسمی سلمان حدادی

ارتباط مستقیم با سلمان حدادی

شایعه ای بیش نیست .

متاسفانه اخیراً شایعاتی بر علیه این جانب در شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های تلفن همراه پخش شده است که این ها همه کار وهابیون می باشد .

متن شایعه :

“”سلمان حدادی به جرم جاسوسی علیه ایران دستگیر شد.

این مرد که چند سال پیش به عنوان یه وهابیه شیعه شده از سنندج به مشهد آمد و با بیت علماء مشهد ارتباط گرفت و در چندسالی که مشهد بود به بیوت علماء شبکه های ماهواره ایی ، هیئات مذهبی و… نفوذ پیدا کرد و بعد هم به قم هجرت کرد و با جریان ساختگیه استبصارش که از رویه جریان ضربه خوردن بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) برداشته بود مردم و اطرافیان خود را جذب کرد و مریدان زیادی جمع کرد.

اولین اشتباه درباره این شخص را مسئولین یکی از شبکه های ماهواره ایی انجام داد و با نفوذ به دستگاه و مسئولین این شبکه برای اولین بار برنامه استبصارش بر روی آنتن رفت و بعد از آن شبکه قم و در پی آن شبکه قم نیز برنامه او را پخش کرد.

او معروفتر شد و مذهبی های ما نیز اورا در مجامع و جلسات و هیئتهای خود دعوت میکردند و بخاطر اینکه جریان استبصار دروغین وی بسیار جذاب و تأثیرگذار بود مردم و خیرین به او پولهای زیادی را هدیه میکردند وسلمان حدادی که یه شیاد به تمام معنا شده بود بدون هیچ مجوزی ملبس به اباس روحانیت شد و با نمایشی که بازی کرده بود شخصی خیری یک منزل در قم و شخصی خودرویی برایش خریداری کرده بود، ولی کار او فقط به شیادی و اخاذی بسنده نمی کرد و هدف اصلیش نفوذ در بیت علماء و مرجعیت و فعالان فرهنگی و سیاسی و… و جاسوسیه آنها برای وهابیّت بود.

که چند روز پیش دستگیر شد”””

این متن ها شایعه ای بیش نیست و بنده به دلیل کسالتی که دارم در بیمارستان بستری می باشم . و امیدوارم وهابیون در قیامت جزای کارشون رو ببینند .

, , ,

17 ديدگاه درباره “شایعه ای بیش نیست .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>